Service wanneer je het nodig hebt
Wanneer je een voertuig of product least via Leasemax ben je verzekerd van goede service via een van onze partners. Op deze pagina lees je wat je kan en mag verwachten
Wanneer je een voertuig of product least via Leasemax ben je verzekerd van goede service via een van onze partners. Op deze pagina lees je wat je kan en mag verwachten
Wanneer je een fiets, motor of ander elektrisch voertuig via Leasemax least krijg je een partner aangewezen. Deze is ook verantwoordelijk voor alle fabrieksgarantie en eventueel extra onderhoud.
Sta je ergens met pech of stopt je elektrische fiets ineens met werken, neem dan contact op met de verzekering die je tijdens de aanvraag hebt afgesloten. Deze komen dan direct langs voor en kunnen de meeste problemen direct oppakken.
Sommige reparaties vallen standaard niet onder garantie. Denk hierbij aan slijtage onderdelen zoals je ketting en derailleur of je remmen.
Stel je voor, je hebt een reparatie welke niet onder garantie valt. In dit geval willen wij je natuurlijk altijd helpen aan de meest voordelige oplossing.
Het kan zijn dat jouw reparatie niet onder garantie valt, in dat geval zal onze servicepartner je een prijsindicatie sturen waarmee je direct ziet wat de kosten zijn. Ook kan je altijd contact opnemen met de servicepartner om te vragen welke van de reparaties ook echt daadwerkelijk nodig zijn om door te kunnen rijden.
Komen jullie er niet uit, neem dan contact op met je account manager.
Het is natuurlijk super vervelend wanneer je elektrische fiets of motor niet meer werkt. Gelukkig krijg je altijd de standaard 2-jaar fabrieksgarantie op al jouw leaseproducten. Neem hiervoor direct contact op met je servicepartner.
Om je aanvraag zo snel mogelijk te verwerken, vermeld altijd de onderstaande punten;
Meld direct na leveren eventuele mankementen, wanneer het artikel in gebruik is genomen is het lastig om later aan te tonen dat deze al aanwezig was tijdens levering.